Atsiliepimai ir pageidavimai

Gerbiami pacientai,
Mums labai svarbi Jūsų nuomonė apie mūsų suteiktas paslaugas. Stengiamės nuolat gerinti jų kokybę ir pacientų aptarnavimo kultūrą. Parašykite mums!

25 thoughts on “Atsiliepimai ir pageidavimai

  1. Laba diena,

    na iš kur Jūs sugebėjote “ištraukti” tokią bendrosios praktikos slaugytoją – nemandagią, grubią, nemalonią, storžieviškai bendraujančią. Labai malonus ir paslaugus administratorius dirbantis registratūroje, o slaugytoja, deja, netinkanti prie klinikos įvaizdžio ir labai jau nemaloniai nuteikianti tolimesniam lankymuisi klinikoje.

  2. Labas rytas, pageidaujame, kad pas Jus būtų daugiau duodama talonėlių mokamoms paslaugoms. Moki pinigus ir niekas nepriima.

  3. Laba diena,
    Norim paklausti, kodėl pas gyd. Raimondą Širvytę negalima užsiregistruoti be siuntimo, kodėl ji dirba tik pagal programą. Kada bus galima užsiregistruoti mokamoms paslaugoms?

  4. Ačiū už gerą ir dėmesingą požiūrį į pacientą. Personalas labai malonus. Ypač dr Vaidute Gelziniene. Rekomenduojame šią kliniką.

  5. Telefonu bandžiau užsiregistruoti pas kardiologą. Administracijos darbuotojos balsas skambėjo taip, lyg ji kažkur labai skubėtų, o aš ją trukdau. Žinoma, man pasiūlytas apsilankymo terminas netenkino, aš paklausiau, ar nėra artimesnio, nes nelabai gerai jaučiuosi. Jos atsakymas buvo labai greitas, matyt, ji taip pasako kiekvienam – važiuokit į priimamąjį, o po įspėjimo, kad tai nelabai maloniai skamba, ji dar pridūrė, eikite kitur jeigu nepatinka. Ar taip turėtų būti???
    Kardiovitos klinikoje dirba geri ir kompetetingi gydytojai, todėl norisi vėl pas juos sugrįžti.

  6. Cia dirba mano svajoniu gyditoja RAIMONA SIRVYTE, esu labai patenkinta kad sutikau sita gydytoja savo gyvenime.

  7. Laba diena noreciau zinoti kodel jusu klinikoje negalima issitirti uz pinigus o butinai reikalingas suntimas is seimos gydytojo apie jus taip gerai atsiliepia as ypac noreciau uz pinigus issitirti su pagarba

    • Nuosirdziai dekoju gydytojai Jelizaveta Burca uz Jos kompetencija ir nuosirdu darba atliekant man sirdies tyrimus.Dziaugiuosi sutikusi malonu personala sioje klinikoje.
      Nuosirdus aciu,tariu iki pasimatymo.

  8. Esu grizusi is uzsienio,suzinojau, labai gerus gydytojus,noreciau patekti uz pinigus,bet registraturos darbuotoja pasake,kad neteikia tokiu paslaugu,didelis prasymas teikti paslaugas uz pinigus,

  9. Laba diena esu 36 metu negerai jauciuosi. Labai noreciau atvykti i jusu klinika issitirti savo sirdele kaip tai reiketu padaryti? Aciu lauksiu ats.

  10. Sveiki,Esu 50 metų moteris,virš 20 m.sergu diabetu,virš 2 m.leidžiuosi insuliną,liemens apimtis 114 cm,vartojant vaistus nuo kraujospūdžio jis būna apie 140,90,pulsas 80,dažnai pakyla dar daugiau,dvi sav.atgal buvo 210,100,pulsas120,(kviečiau Greitąją)Cholesterolis normos neviršija.Ar galiu gauti siuntimą iš šeimos gydytojo su tokiomis indikacijomis.Noriu Jūsų specialistų konsultacijos.Ačiū už atsakymą.

  11. Lankiausi Jūsų klinikoje keletą kartų.Nuoširdžiai dėkoju nuostabiai gydytojai kardiologei Raimondai Širvytei ir puikiai slaugytojai,dirbančiai kartu su gydytoja.Esate tikros savo srities profesionalės.Jūsų kompetencija ir nuoširdumas gydo taip pat,kaip ir paskirti vaistai.Dar kartą nuoširdus ačiū Jums!

  12. Laba diena, jau skambinu 2 val. niekas neatsako,kaip užsiregistruoti pas kardiologą.Ačiū.

  13. Labai dėkingas personalui ir gydytojai Raimondai Širvytei už ypač malonų priėmimą ir dėmesį diagnozuojant širdies būklę.

  14. I see you don’t monetize your blog, don’t waste your traffic,
    you can earn additional bucks every month because you’ve got hi quality content.
    If you want to know how to make extra $$$, search for: Mrdalekjd methods for $$$

  15. Nuoširdžiai dėkoju gydytojai R. Širvytei ir jos sesutei už kantrybę, profesionalumą ir pagarbą pacientams. Džiaugiuosi, kad patekau į šių moterų rankas. Viską išsamiai paaiškina, bendrauja labai šiltai ir maloniai . Puikus kolektyvas! Linkiu sėkmės ir sveikatos Naujais metais!

  16. Neiįmanoma užsiregistruoti konsultacijai telefonu. Nepatingėjau ir nuvykau į klinika ir radau užrakintas duris 17 val. penktadieni. Tai kyla klausimas, kam nurodytas darbo laikas internete ir ant klinikos duru 20 val., jei nebedirba. Neatsakingas ir nepagarbus požiūris į klienta-pacienta norinti sumokėti pinigus už konsultacija. Gaila…

  17. Moteris atsiliepusi paskelbtu tel. numeriu kalbėjo nemandagiu tonu. Buvo nemalonu bendrauti.

  18. Čia dirba labai gera, nuoširdi gydytoja Raimonda Širvytė, tik labai gaila kad labai sunku patekti. Labai dėmesinga, išklauso, nuramina, pataria, tikrai turi pašaukima gydytojo specialybei. Kad daugiau tokių būtų. Sekmės jums gydytoja.

  19. Gaila, kad tik programą atitinkantys priimami. Labai gaila. Net mokamai neregistruoja, nors tinklapyje teigia kitaip. Nuviliate žmones, kuriems reikalinga pagalba. Juk visi žmonės vienodi, jeigu jiems reikalinga pagalba, tačiau išskirtinės sąlygos teikiamos tik pagal programą ir gal net visai neblogos sveikatos būklės esantiems žmonėms.

Leave a Reply to Milda Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>